Прозорість та інформаційна відкритість закладу

                                                                            Міністерство освіти і науки  України

Тульчинський ліцей №  2

Тульчинської міської  ради Вінницької області

 

Н А К А З

від  29.08. 2025 р .                                    м. Тульчин                               

 

Про затвердження Положення про академічну

доброчесність учасників освітнього процесу

Тульчинського ліцею № 2

 

 

                     Керуючись п.7 ст.42 Закону України « Про освіту», на виконання рішення педагогічної ради від 29.08.2025 року протокол №    , з метою дотримання професійних стандартів  та етичних принципів учасників освітнього процесу ліцею,

 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу тульчинського ліцею № 2 тульчинської міської ради вінницької області ( далі Положення що додається).

2.     Увести в дію Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу тульчинського ліцею № 2 з 01.09.2025 року.

3.     Створити комісію з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників в складі:

                        М.ПЛОТИЦЬКИЙ – директора ліцею

                        В.МОЛОЧЕНКО – заступника директора з навчально-виховної роботи

                        О.ПАСІЧНИК -  заступника директора з навчально-виховної роботи

                        О.ЧОРНИЙ - заступника директора з виховної роботи

                        Н.КУЗИК – вчительки української мови та літератури, голова  профспілкового комітету

                                                                                                                                                    Ліцею

                        Т.КОБЕЦЬ - вчительки української мови та літератури

                         С.ШУЛДИК – практичного психолога

                         О.ЛЮБЧАК – член батьківського комітету 4-А класу

                          О.ШНЯГА – учениця 10-А класу, представник учнівського самоврядування.

4. Комісії організувати свою роботу відповідно до Положення  до дотримання академічної доброчесності Тульчинського ліцею № 2.

5. Відповідальному за інформаційне наповнення офіційно сайту  ліцею Р.БЕГАСУ опублікувати даний наказ на офіційному сайті ліцею.

6. Заступникам директора з навчально-виховної роботи ознайомити всіх педпрацівників з Положенням та даним наказом під підписом.

7. відповідальність за дотримання Положення та виконання даного накласти покласти на заступників директора з навчально-виховної роботи В.МОЛОЧЕНКА, О.ПАСІЧНИК, заступника директора з виховної роботи О.ЧОРНОГО., практичного психолога С.ШУЛДИКА.

8. Контроль за виконанням залишаю за собою.

 

Директор ліцею                                          М.ПЛОТИЦЬКИЙ

З наказом ознайомлені:

_________________ В.Молоченко               ___________________ Н.Кузик        

_________________ О.Пасічник                   ___________________Т.Кобець

_________________ О.Чорний                      ___________________ О.Любчак

_________________ С.Шулдик                          

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки  України

Тульчинський ліцей №  2

Тульчинської міської  ради Вінницької області

 

Н А К А З

від  29.08. 2025 р .                                    м. Тульчин                               

 

Про затвердження Плану заходів

організації педагогічної діяльності

та навчання здобувачів освіти

на засадах академічної доброчесності.

 

 

 

             Відповідно до Законів України « Про освіту», « Про загальну середню освіту» керуючись Статутом ліцею та Положенням про академічну доброчесність Тульчинського ліцею № 2 та з метою забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, дотримання принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, формування в учнів таких важливих цінностей як чесність, довіра, справедливість, взаємоповага, відповідальне ставлення до результатів навчання,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Педагогічним працівникам:

1.1.Дотримуватись норм академічної доброчесності і власним прикладом демонструвати їхню важливість у педагогічній роботі.

1.2.Інформувати здобувачів освіти про необхідність дотримання норм академічної доброчесності під час проведення занять та позаурочних заходів.

2.     Розробити та затвердити План заходів з організації педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності на 2025 / 2026 н.р.

3.     Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступника директора з навчально-виховної роботи В.МОЛОЧЕНКА.

 

Директор ліцею                                   М.Плотицький

 

 

З наказом ознайомлений:

_____________________ В.Молоченко

 

 

  

 

ПЛАН

роботи комісії з академічної доброчесності

 

 

Заходи

Строки

Відповідальні

1

Розробити план роботи комісії з питань етики та академічної доброчесності на 2025/2026 н.р.

Жовтень 2025

Директор Плотицький М.

2

Опрацювати Положення про академічну доброчесність

01.09.2025

Заступники з навчально-виховної, виховної роботи

3

Оприлюднити на сайті ліцею « Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу», План роботи комісії, інші законодавчі документи

вересень 2025

Р. Бегас вчитель інформатики

4

Розробити анкету академічної доброчесності для учасників освітнього процесу

листопад 2025

Практичний психолог

С. Шулдик

5

Педрада « Світлофор академічної доброчесності»

грудень 2025

О.Молоченко, О.Пасічник

6

Перегляд відеоролика « Академічна доброчесність на освітній платформі « Edera»

27.10-31.10.25

Педрацівники

7

Включити в порядок денний наради при директорові обговорення питання академічної доброчесності.

січень 2026

Директор ліцею

8

Обговорити положення про академічну доброчесність на засіданні шкільного парламенту та розробити ефективну схему інформування учінь про академічну доброчесність.

лютий 2026

Педагог-організатор О.Пилипчук

9

Провести інформаційні хвилинки щодо питань академічної  доброчесності.

4 разаи на рік

кл. керівники 1-11 кл.

10.

День академічної доброчесності. Оформлення інформаційного вісника

20.03.2026

Пилипчук О., шкільний парламент

11

Проводити інформаційну роботу щодо популяризації принципів академічної доброчесності та професійної етики

Протягом 2025/2026н.р.

Члени комісії

12

Розгляд заяв щодо порушення норм Положення про академічну доброчесність

Протягом 2025/2026 н.р.

Члени комісії

 

      


     СХВАЛЕНО                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Педагогічною радою                                                                                     наказом по ліцею № 2

Протокол № 13                                                                                             від 29.08.2025 року за № __

від 29.08.2025 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про академічну  доброчесність

Тульчинського ліцею № 2

Тульчинської міської ради

Вінницької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Загальні положення

1.1.    Положення про академічну доброчесність (далі - Положення) ( ліцей № 2 Тульчинської міської ради Вінницької області)- внутрішнім підзаконним нормативним актом, який спрямований на забезпечення якісних освітніх послуг наданих здобувачам освіти, додержання моральних, правових, етичних норм поведінки всіма учасниками освітнього процесу ліцею.

1.2.    Положення розроблено на основі Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про авторське право І суміжні права», «Про видавничу справу», «Про запобігання корупції», Конвенції ООН «Про права дитини», Цивільного Кодексу України, Статуту ЗЗСО, Правил внутрішнього розпорядку ЗЗСО, Колективного договору та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України та нормативних (локальних) документів ЗЗСО.

1.3.    Метою Положення є дотримання високих професійних стандартів в усіх

сферах діяльності ЗЗСО (освітній, методичній, виховній тощо),  підтримка рівних,прозорих взаємин між  педагогічними працівниками та здобувачами освіти, запобігання порушення академічної доброчесності.

1.4.        Педагогічні працівники та здобувачі освіти, усвідомлюючи свою відповідальність за Неналежне виконання функціональних обов’язків, формування сприятливого освітнього середовища для забезпечення дієвої організації освітнього процесу, розвитку інтелектуального, особисті свого потенціалу, підвищення престижу   ліцею, зобов’язуються виконувати норми даного Положення.

1.5.    Дія Положення поширюється на всіх учасників освітнього процесу (педагогічних працівників, здобувачів освіти та їх батьків чи осіб, які їх заміняють) та співробітників ліцею.

II. Принципи, норми етики та забезпечення академічної доброчесності

2.1.        Академічна доброчесність це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

2.2.    Для забезпечення академічної доброчесності в ліцеї необхідно дотримуватися наступних принципів:

·                 демократизм;

·     законність;

·     верховенства права;

·     соціальна справедливість;

·     рівноправність;

·     гарантування прав і свобод;

·     професіоналізм та компетентність;

·     партнерство та взаємодопомога;

·     повага та взаємна довіра;

·     відкритість та прозорість;

·     відповідальність за порушення академічної доброчесності.

2.3. Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п. 4 Закону України

«Про освіту» вважається:

     Академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових

     (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів

власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства.

                 Самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових.

                 Фабрикація- вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях.

                 Фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень.

                 Списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх

джерел інформації (шпаргалки, мікронавушники, телефони, планшети, тощо), крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання, а також повторне використання раніше виконаної іншою особою письмової роботи (лабораторної, контрольної, самостійної, індивідуальної, тощо).                                                                              

                 Обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування.

                 Хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального чи нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процес.

      Зловживання впливом - пропозиція, обіцянка або падання неправомірної вигоди особі, яка пропонує чи обіцяє (погоджується) за таку вигоду або за надання такої вигоди третій особі вплинути на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави.

      Необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

2.4.        Академічна доброчесність впроваджується через систему принципів: законності, фаховості, чесності, взаємоповаги, довіри, ввічливості, справедливості, відповідальності, прозорості, науковості, толерантності, демократизму.

у

2.5.        Кожен член шкільної спільноти наділений правом вільно обирати свою громадянську позицію, яка проголошується відкрито при обговоренні рішень та внутрішніх документів.

2.6.        Офіційне висвітлення діяльності закладу та напрямів його розвитку може здійснювати директор ліцею або особа за його дорученням.

      2.7. У разі, якщо відбулося розповсюдження інформації, яка є неправдивою, особа,              яка до цього причетна, має зробити все можливе, щоб спростувати викривлену інформацію, зменшити обсяг завданої шкоди.

III.         Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Академічна доброчесність забезпечується:

3.1.        Усіма співробітниками та учасниками освітнього процесу навчального закладу шляхом:

3.1.1.            Уникнення провокування дій, пов’язаних з корупційними правопорушеннями.

3.1.2.     Дотримання норм Конституції України.

3.1.3.     Дотримання Конвенції ООН «Про права дитини».

3.1.4.      Дотримання Статуту освітнього закладу та Правил внутрішнього розпорядку.

3.1.5.      Дотримання норм чинного законодавства України в сфері освіти та загальної середньої освіти.

3.1.6.      Збереження, покращення та раціонального використання наВчаЛьно- матеріальної бази ліцею.

3.1.7.     Утвердження позитивного іміджу ліцею та примноження його традицій.

3.1.8.     Дотримання норм культури співробітників та учасників освітнього процесу.

3.1.9.     Дотримання високих стандартів ділової етики у веденні переговорів, у тому числі телефонних, які мають вестися у спокійному, ввічливому,

доброзичливому тоні, що сприяє створенню позитивної репутації ліцею загалом.

3.1.10.      Надання достовірної інформації.

3.1.11.      Негайного повідомлення адміністрації закладу у разі отримання для виконання рішень чи доручень, які є незаконними або такими, що становлять загрозу правам, свободам чи інтересам окремих громадян, юридичних осіб, державним або суспільним інтересам.

3.1.12.      Відповідальності за порушення академічної доброчесності.

3.2.      Адміністрацією освітнього закладу шляхом:

3.2.1.      Ознайомлення із даним Положенням під розписку після ознайомлення із правилами внутрішнього розпорядку ліцею.

3.2.2.Ознайомлення із даним Положенням батьківської громади, оприлюднення на сайті ліцею.

3.2.3.Забезпечення умов об’єктивного проведення практикумів, консультацій та інших колективних чи індивідуальних форм навчання з педагогічними працівниками щодо створення, оформлення ними методичних розробок (робіт) для публікацій, на конкурси різного рівня.

3.2.4.      Використання у своїй діяльності сервісів безкоштовної перевірки робіт на анти плагіат.

3.3.      Педагогічними працівниками шляхом:

3.3.1.      Якісного, вчасного та результативного виконання своїх функціональних обов’язків.

3.3.2.      Дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики.

3.3.3.      Обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення.

3.3.4.      Незалежності професійної діяльності від політичних партій, громадських і релігійних організацій.

3.3.5.              Підвищення своєї кваліфікації шляхом саморозвитку і

самовдосконалення, а також вчасного проходження відповідно до вимог законодавства курсової підготовки.                                

3.3.6.      Дотримання правил посилання на джерела інформації у разі використання відомостей, написання методичних матеріалів, наукових робіт, тощо.

3.3.7.      Надання якісних освітніх послуг з використанням у практичній професійній діяльності інноваційних здобутків в галузі освіти.

3.3.8.      Об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти.

3.3.9.      Здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами загальної середньої освіти.

3.3.10.      Інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

3.3.11.      Нерозголошення конфіденційної інформації, інформації з обмеженим доступом та інших видів інформації відповідно до вимог законодавства в сфері інформації та звернення громадян.

3.4.     Здобувачами загальної середньої освіти шляхом:

3.4.1.      Поваги до себе та педагогічних працівників.

3.4.2.      Поваги честі і гідності інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від власних переконань.

3.4.3.      Присутності на всіх навчальних заняттях, за винятком випадків, викликаних поважними причинами.

3.4.4.      Самостійного виконання навчальних завдань, завдань поточного та

підсумкового контролю результатів навчання.

3.4.5.      Подання на оцінювання лише самостійно виконаної роботи, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.

3.4.6.      Використанням у навчальній або дослідницькій діяльності лише перевірених і достовірних джерел інформації та грамотного посилання на них.

3.4.7 Неприпустимості пропонування хабаря за отримання будь-яких переваг у навчальній або дослідницькій діяльності, у тому числі з метою зміни отриманої академічної оцінки.

3.5. Батьками здобувачів загальної середньої освіти або особами, які їх заміняють, шляхом:

3.5.1.      Виховання у дітей поваги до гідності, прав, свобод і законних інтересів однокласників, учнів інших класів, вчителів та інших людей.

3.5.2.      Виховання відповідального ставлення до власного фізичного та психічного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля, формування навичок здорового способу життя.

3.5.3.    Формування у дитини культури життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді, а також 45таких загальнолюдських цінностей, як справедливість, патріотизм, гуманізм, толерантність, працелюбство.

3.5.4.     Виховання поваги до державної мови та державних символів України, усвідомлення необхідності дотримуватися Конституції та законів України, Статуту школи, правил внутрішнього розпорядку.

3.5.5.     Сприяння виконанню дитиною освітньої програми та досягнення дитиною передбачених нею результатів навчання, самостійного виконання нею навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання.

3.6.  Неприйнятним для всіх учасників Шкільної спільноти є:

3.6.1      Навмисне перешкоджання навчальній чи трудовій діяльності членів спільноти.

3.6.2.    Участь у будь-якій діяльності, що пов’язана з обманом, нечесністю; підробка та використання документів.

3.6.3.Перевищення повноважень, що передбачені посадовими інструкціями, контрактами.

3.6.4.Використання мобільних телефонів під час навчальних занять, нарад або офіційних заходів.

3.6.5.Вживання наркотичних речовин, алкогольних напоїв, паління у тому числі і електронних сигарет, поява у стані алкогольного, наркотичного та токсичного сп’яніння.

3.5.6.Пронесення зброї, використання газових балончиків та інших речей, що можуть зашкодити здоров’ю і життю людини.

IV.    Попередження, виявлення та встановлення фактів академічної недоброчесності

4.1.    Усі учасники освітнього процесу зобов’язані неухильно дотримуватися засад академічної доброчесності та не ігнорувати випадки, якщо порушення виявлені.

4.2.          У разі підозри, виявлення чи констатації факту порушення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу особа, що виявила порушення, зобов’язана довести до відома іншу незалежну особу з метою перешкоджання проявам не доброчесності в середовище закладу освіти.

4.3.       У разі доведення фактів академічно недоброчесного написання робіт (контрольних, підсумкових, творчих та інших) така робота анулюється, а учень зобов’язується до повторного написання.

4.4.       У випадках систематичних, грубих, об’ємних порушень академічної доброчесності питання висувається на розгляд комісії. З питань академічної доброчесності.

4.3.     За порушення правил академічної доброчесності педагогічні працівники притягуються до таких форм відповідальності:

ü  дисциплінарна;

ü  адміністративна;

ü  відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;

ü  позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади;

ü  інші форми відповідно до вимог чинного законодавства України.

4.4. За порушений правил академічної доброчесності здобувачі освіти притягуються до таких форм відповідальності:

· попередження;

·       повторне проходження оцінювання (контрольної роботи, іспиту, заліку тощо);

      повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;

      позбавлення або скорочення наданих закладом пільг, стипендій тощо.

V.      Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників

5.1.     Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників -  незалежний орган для розгляду питань, пов’язаних із порушенням дотримання усіма учасниками освітнього процесу даного Положення. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення за потребою або ж заявою учасників освітнього процесу. Будь-який учасник освітнього процесу, якому стали відомі факти порушення норм цього  Положення чи підготовки про можливість такого порушення, повинен звернутися до Голови або секретаря Комісії з письмовою заявою на ім’я її голови. У заяві обов’язково зазначаються особисті дані заявника (П.І.Б., контактні дані: адреса, телефон, місце роботи, посада, клас, особистий підпис). Анонімні заяви чи заяви, викладені в некоректній формі, Комісією не розглядаються.

5.3.       До складу Комісії входять представники педагогічного колективу, батьківської громади, учнівського самоврядування ( за згодою).

Персональний склад Комісії затверджується рішенням педагогічної ради.

5.4.       Голова, заступник голови та секретар Комісії обираються з числа осіб, що входять до неї.

5.5.       Голова веде засідання, підписує протоколи та рішення тощо. За відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник.

5.6.       Свої повноваження Комісія здійснює за умови, що кількість її членів, присутніх на засіданні, складатиме не менше ніж дві третини її складу.

5.7.       Секретар Комісії здійснює повноваження щодо ведення протоколу засідання, технічної підготовки матеріалів до розгляду їх на засіданні тощо.

5.8.       Термін повноважень Комісії - 1 рік.

5.9.       Рішення приймаються Комісією відкритим голосуванням. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос голови Комісії є вирішальним.

5.10.      На засідання Комісії запрошуються заявник та особа, відносно якої розглядається питання щодо порушення Кодексу академічної доброчесності.

5.11.      За результатами проведених засідань Комісія готує вмотивовані рішення у вигляді висновків щодо порушення чи не порушення норм цього Положення. Зазначені висновки носять рекомендаційний характер, подаються директору для подальшого вживання відповідних заходів морального* дисциплінарного чи адміністративного характеру.

5.13.     Комісія звітує не менше одного разу на рік.

5.14.     Комісія має такі повноваження:

     Виявляти та встановлювати факти порушення академічної доброчесності учасників освітнього процесу ліцею.

         Проводити інформаційну роботу щодо популяризації принципів академічної доброчесності серед учасників освітнього процесу.

         Ініціювати, проводити та підтримувати дослідження з академічної доброчесності, якості освіти та науково-дослідницької діяльності.

     Готувати пропозиції, надавати рекомендації та консультації щодо підвищення ефективності впровадження принципів академічної доброчесності в освітню діяльність ліцею

     Надавати рекомендації та консультації щодо способів і шляхів більш ефективного дотримання норм цього Положення.

      Отримувати і розглядати заяви за умови, якщо вони носять не анонімний характер, щодо порушення академічної доброчесності учасників освітнього процесу школи.

      Залучати до своєї роботи експертів з відповідних галузей, а також використовувати технічні і програмні засоби для встановлення фактів порушення норм академічної доброчесності за поданою заявою.

      Доводити результати розгляду заяв щодо порушення академічної доброчесності до відома директора ліцею для подальшого реагування

      Позбавляти раніше встановленої категорії.

      Позбавляти права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.

      Спонукати до повторного проходження здобувачами освіти оцінювання чи не зарахування результатів самостійних, контрольних робіт, іспитів, тощо.

      У разі списування під час конкурсів, І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади робота учасника анулюється.

      У разі повторних випадків учасник не допускається до участі в інших конкурсах, олімпіадах.

VI.     Прикінцеві положення

6.1.    Положення ухвалюється педагогічною радою ліцею більшістю голосів і набирає чинності з моменту схвалення.

6.2.    Учасники освітнього процесу повинні бути ознайомлені з Положенням про академічну доброчесність. Незнання або нерозуміння норм цього Положення не є виправданням неетичної поведінки. Ліцей забезпечує публічний доступ до тексту Положення.

6.3.    Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені будь-яким учасником освітнього процесу за поданням до педагогічної ради ліцею та вводяться в дію наказом директора ліцею.

6.4.    Це Положення затверджується рішенням педагогічної ради ЗЗСО та вводиться в дію наказом директора ЗЗСО.

 


 

 Список педагогічних працівників, які  атестуються у

2023-2024 навчальному році

1.Олійник Н.Г. вчителька укр. мови та літератури – становлення кваліфікаційної категорії « Спеціаліст вищої  категорії»

 2. Давикоза С.С. – вчителька історії, правознавства – підтвердження        кваліфікаційної  категорії   « Спеціаліст вищої   категорії» та педагогічного звання « Вчитель методист».

 3. Долинко С.М. – вчитель історії – встановлення  кваліфікаційної категорії « Спеціаліст  ІІ категорії «   

4. Лєснова Г.І. – вчителька географії,  підтвердження        кваліфікаційної  категорії   « Спеціаліст вищої   категорії» та педагогічного звання « Старший вчитель»              

 5. Чумаченко О,Я. – вчителька початкових класів  -    підтвердження        кваліфікаційної  категорії   « Спеціаліст вищої   категорії»  та присвоєння педагогічного звання « Вчитель методист».

 6. Новроцька В.М. – вихователька ГПД-  встановлення кваліфікаційної категорій « Спеціаліст   І категорії»

 7. Зудова І.Н. – вчителька хімії підтвердження   кваліфікаційної  категорії   « Спеціаліст вищої   категорії» та  присвоєння педагогічного звання « Старший вчитель»

 

ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти Тульчинського ліцею № 2 Тульчинчької міської ради Вінницької області

ОСВІТНЯ  ПРОГРАМА Тульчинського ліцею № 2 Тульчинської міської ради Вінницької області з українською мовою навчання на 2023/2024 (7-11 класи)

ОСВІТНЯ  ПРОГРАМА Тульчинського ліцею № 2 Тульчинської міської ради Вінницької області з українською мовою навчання на 2023/2024 (5, 6- класи)

Освітня програма Тульчинського ліцею  №2 Тульчинської міської ради Вінницької області школи І ступеня

Режим роботи закладу освіти 

Ліцензований обсяг здобувачів освіти

Статут Тульчинської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2

Ліцензія

Інформація про використання публічних коштів

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою

Структура та органи управління 

 Моніторинг якості освіти

 Мережа школи

 Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 Територія обслуговування 

 Правила прийому до закладу

 Кадровий склад закладу згідно з ліцензійними умовами

 Річний звіт про діяльність закладу освіту

 Матеріально-технічне забезпечення

 Фінансово-господарська діяльність